РАБОТНА ЗАПЛАТА
При аутсорсване на услугите, свързани с работната заплата, се предлагат следните услуги:
- Въвеждане на информация, необходима за генериране на трудово-правните документи за назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала - лични данни, данни за семейство, данни за основно възнаграждение и различни доплащания, социално осигуряване, IBAN на обработваното лице, електронна поща, служебна бележка от предходен работодател и други лични документи;
- Подаване на уведомления по чл. 62 за новоназначени служители в законоустановения срок;
- Въвеждане на графици при работа на сумирано работно време и работа на смени;
- Обработка на отсъствия – платен отпуск, неплатен отпуск, болнични, самоотлъчки (неявяване на работа);
- Обработка на извънреден труд, нощен труд и неотработени часове;
- Генериране на авансови ведомости;
- Обработка на начисленията за месеца (базово възнаграждение, бонусни схеми, извънреден труд, ваучери, карти за градски транспорт и др.);
- Обработка на удръжки за месеца (заеми, запори, задължения, лични застраховки и др.);
- Генериране на фишове и ведомости, отпечатване и предаване на Възложителя;
- Като допълнителна екстра – фишовете могат да бъдат изпращани по електронна поща лично до съответните адресати, защитени с парола;
- Проверки (засичане на рекапитулация и декларации);
- Генериране платежни за осигуровки и файлове за масово плащане;
- Подаване на декларация 1 и 6 с данни за осигурените лица и внесените осигуровки в законоустановения срок;
- Подаване на описи на болнични листове;
- Обработка на граждански договори, сметки за изплатени суми, приемо-предавателни протоколи, служебни бележки за изплатени суми, годишна декларация по чл. 73 за изплатените суми по граждански договор;
- Подаване на статистически справки към НСИ в изискуемите срокове;
- Издаване на служебни бележки при поискване;
- Документи за пенсиониране (УП);
- Генериране и отпечатване на ведомостта и необходимите справки и рекапитулации за осчетоводяване;
- Годишно изравняване на ДОД;
- Предаване за съхранение на хартиените ведомости и рекапитулации;
- Документално представяне и защита при ревизии от НАП и НОИ;
Аутсорсинг на дейността по изчисляване на работните заплати и наличие на специалист по управление на човешките ресурси е един от успешните бизнес модели в световната практика. Данните, свързани с администрация на персонала се въвеждат от клиента, а изчисляването на работните заплати се извършва от външната компания.
Модулът за self-service (самообслужване) на служителите е част от най-новите тенденции в софтуерите за управление на човешките ресурси. Хартиеният оборот е сведен до минимум, служителите ви имат достъп до личните си трудово-правните си досиета. Освободеният времеви ресурс се насочва към по-качествен подбор, повишаване на квалификацията.