МАРКЕТИНГ
Модул "Маркетинг" подпомага контактите и кореспонденцията с контрагентите на предприятието. Той служи на маркетинговите специалисти да планират дейността си и да извършват анализ на резултатите от нея.
Работа с основни данни
- Данни за населени места, области;
- Поддържане на списък с видовете рекламни материали;
- Данни за контрагентите; Длъжностни лица и роли, изпълнявани от тях;
- Поддържане на телефонен указател за всеки контрагент.
Контакти и кореспонденция
- Въвеждане на информация за осъществените контакти с контрагентите; Водене на бележки за проведени телефонни разговори;
- Поддържане на информация за кореспонденция по контрагенти;
- Отпечатване на пликове и етикети за пликове;
- Данни за изпратени рекламни материали на контрагентите;
- Автоматично изготвяне и отпечатване на описи на препоръчани писма.
Продукти и абонаменти
- Въвеждане на данни за продадени продукти по контрагенти и дати;
- Поддържане на информация за абонаментно поддържане на продукти;
- Покана за абонаментно поддържане на продукти;
- Изчисление на месечен абонамент;
- Изчисление на абонамент до дата.
Справки
- Справки за предстоящи контакти към дата с подреждане по приоритет; Планиране и организация на контактите с контрагентите;
- Справка за история на контактите и проведените телефонни разговори с контрагент;
- Възможност за създаване на потребителски справки за контакти и кореспонденция;
- Кореспонденция за избран контрагент; Кореспонденция за избрана дата;
- Проследяване на изпратените рекламни материали по контрагенти с цел оценяване на резултатите от проведена рекламна кампания;
- Потребителски справки по продукти; Възможност за проследяване на продуктите по контрагенти и дати;
- Справки за изтичащи абонаменти договори.