КАДРИ

   Модул "Кадри" автоматизира дейностите по управление на човешките ресурси на предприятието: подбор на кандидати, назначаване, преназначаване и освобождаване на служителите. Той се използва за изготвяне и отпечатване на всички трудово-правни документи, за поддържане на картотеките на кандидатите за работа, назначените и напусналите служители. Към модула са създадени няколко функционални добавки, които обогатяват неговите възможности: "Щатни разписания", "Държавни служители", "Уведомления", "Командировки".

   Модулът се предлага в две версии - стандартна и разширена. Функциите, които са достъпни само в разширената версия са подчертани.

Виж презентация

Работа с основни данни

  • Образования и образователни степени;
  • Учебни заведения и специалности;
  • Чужди езици;
  • Звания, научни звания и научни степени;
  • Дипломатически рангове;
  • Рангове на държавни служители;
  • Длъжности;
  • Класификация на длъжности по НКП-1996, НКПД-2005;
  • Настройка на таблици за клас и права за отпуски.

Структура на предприятието

  • Възможност за работа със структурата към всяка дата;
  • Поддържане на йерархична структура с неограничен брой нива;
  • Създаване и закриване на звена;
  • Поддържане на историята на структурните промени.

Картотеки

  • Картотека на кандидати, назначени и напуснали служители;
  • Информация за имена, ЕГН, пол и семейно положение, месторождение, адресни и паспортни данни;
  • Данни за ценз и квалификация;
  • Данни за дипломатически ранг и за ранг на държавен служител;
  • Списък за членовете на семейството. 

Работа с документи

  • Лични документи : лични карти, паспорти, дипломатичски паспорти, шофьорски книжки;
  • Документи за ценз и квалификация: образования, специалности, специализации и квалификации, езици, научни степени и звания;
  • Документи за трудово правоотношение: трудов договор, допълнително споразумение, прекратяване на трудов тоговор; автоматично отпечатване;
  • Договори за управление и контрол, за съдружници;
  • Документи за трудов стаж, прослужено време, стаж по специалността, служебен стаж (стаж в предприятието);
  • Документи за социално осигуряване;
  • Атестация на персонала;
  • Отсъствия: платени и неплатени отпуски, болнични листове, отглеждане на дете; печатни бланки;
  • Разплащателни сметки и дебитни карти;
  • Максимална автоматизация при работата с документите;
  • Генериране на нов трудово-правен документ чрез извличане на данните от предходния документ;
  • Автоматично генериране на документи при индексация, промяна на заплати, прекласиране; за заплати, свързани с извършени атестации.

Справки

  • Справки за служители и кандидати - пълно досие, придобити квалификации и ценз, история на трудовата кариера; развитие в ранг на държавен служител, извършени командировки;
  • Справки по пълната картотека;
  • Картотека за избрано структурно звено;
  • Справки за езикова квалификация;
  • Поименно щатно разписание;
  • Новопостъпили служители - общо и за избрано звено;
  • Преназначени служители - общо и за избрано звено;
  • Напуснали служители - общо и за избрано звено;
  • Анализ на причините за напускане - справки по звена, сравнение по години, графики;
  • Справка за закрити звена;
  • Статистически справки - по възраст, по общ трудов и служебен стаж;
  • Присъствени форми;
  • Справка за подлежащите на пенсиониране;
  • Справка за отсъствия и за служители с изтичащи отпуски;

 Връзки с модули на ПОЛИКОНТ

  • Използване на информацията от кадровите документи при изчислението на заплатите в модул "Работна заплата".