КАДРИ
Модул "Кадри" автоматизира дейностите по управление на човешките
ресурси на предприятието: подбор на кандидати, назначаване, преназначаване и
освобождаване на служителите. Той се използва за изготвяне и отпечатване на
всички трудово-правни документи, за поддържане на картотеките на кандидатите за
работа, назначените и напусналите служители. Към модула са създадени няколко
функционални добавки, които обогатяват неговите възможности: "Щатни разписания",
"Държавни служители", "Уведомления", "Командировки".
Модулът се предлага в две версии - стандартна и разширена.
Функциите, които са достъпни само в разширената версия са подчертани.
Виж
презентация
Работа с основни данни
- Образования и образователни степени;
- Учебни заведения и специалности;
- Чужди езици;
- Звания, научни звания и научни степени;
- Дипломатически рангове;
- Рангове на държавни служители;
- Длъжности;
- Класификация на длъжности по НКП-1996, НКПД-2005;
- Настройка на таблици за клас и права за отпуски.
Структура на предприятието
- Възможност за работа със структурата към всяка дата;
- Поддържане на йерархична структура с неограничен брой нива;
- Създаване и закриване на звена;
- Поддържане на историята на структурните промени.
Картотеки
- Картотека на кандидати, назначени и напуснали служители;
- Информация за имена, ЕГН, пол и семейно положение, месторождение, адресни и
паспортни данни;
- Данни за ценз и квалификация;
- Данни за дипломатически ранг и за ранг на държавен служител;
- Списък за членовете на семейството.
Работа с документи
- Лични документи : лични карти, паспорти, дипломатичски
паспорти, шофьорски книжки;
- Документи за ценз и квалификация: образования, специалности, специализации и
квалификации, езици, научни степени и звания;
- Документи за трудово правоотношение: трудов договор, допълнително
споразумение, прекратяване на трудов тоговор; автоматично отпечатване;
- Договори за управление и контрол, за съдружници;
- Документи за трудов стаж, прослужено време, стаж по специалността, служебен
стаж (стаж в предприятието);
- Документи за социално осигуряване;
- Атестация на персонала;
- Отсъствия: платени и неплатени отпуски, болнични листове, отглеждане на
дете; печатни бланки;
- Разплащателни сметки и дебитни карти;
- Максимална автоматизация при работата с документите;
- Генериране на нов трудово-правен документ чрез извличане на данните от
предходния документ;
- Автоматично генериране на документи при индексация, промяна на заплати,
прекласиране; за заплати, свързани с извършени атестации.
Справки
- Справки за служители и кандидати - пълно досие, придобити квалификации и
ценз, история на трудовата кариера; развитие в ранг на държавен служител,
извършени командировки;
- Справки по пълната картотека;
- Картотека за избрано структурно звено;
- Справки за езикова квалификация;
- Поименно щатно разписание;
- Новопостъпили служители - общо и за избрано звено;
- Преназначени служители - общо и за избрано звено;
- Напуснали служители - общо и за избрано звено;
- Анализ на причините за напускане - справки по звена, сравнение по години,
графики;
- Справка за закрити звена;
- Статистически справки - по възраст, по общ трудов и служебен стаж;
- Присъствени форми;
- Справка за подлежащите на пенсиониране;
- Справка за отсъствия и за служители с изтичащи отпуски;
Връзки с модули на ПОЛИКОНТ
- Използване на информацията от кадровите документи при изчислението на
заплатите в модул "Работна заплата".