ПОЛИКОНТ - 4.642
дата: 30-09-2021

[отпечатай]

I. Нов модул "ПЕРСОНАЛ"

1. Кратко описание на възможностите

Модул "Персонал” е предназначен за използване от служителите в организацията. Чрез него те могат да разглеждат предефинирана информация в модулите за управление на човешките ресурси, да заявяват отпуски и служебни бележки.

Достъпът се регулира чрез потребителско име и парола, а работата се осъществява през интернет чрез уеб браузър.

Модул “Персонал” предоставя следните възможности на служителите:

  • разглеждане на актуалната информация за история на трудовата кариера и лични данни - образование, квалификация, специализация, атестации, планирани и извършени обучения и др.;
  • разглеждане и отпечатване на работния график;
  • разглеждане на актуална информация за салдата и графика за отпуск, подадените заявления и документите за отсъствия;
  • подаване на заявления за платен и неплатен отпуск и отпечатването им при необходимост;
  • проследяване на статуса (разрешен/отказан) на всяко подадено заявление;
  • разглеждане и отпечатване на фишовете за изплатените работните заплати за месец, няколко месеца, избран период и др.;
  • заявяване на служебни бележки за банки, доход, данък, детски добавки, осигуряване, издаване на УП-2 и други;
  • проверка на статуса на служебната бележка.

Използването на модул “Персонал” осигурява:

  • постоянен достъп на служителите в режим 24/7 до личната информация в ПОЛИКОНТ;
  • ефективно управление на процеса по администриране на служителите;
  • спестява време и усилия на специалистите по управление на човешките ресурси и длъжностните лица, които съгласуват и разрешават отпуски.

Ако използвате модулите за управление на човешките ресурси и имате интерес към модула, моля да се свържете с нас.

II. Модул "Кадри"

1. Нов общ параметър

Добавен е общ параметър 106 "Последователност на съгласуване на заявленията за отпуск". Параметърът показва дали да се спазва реда за съгласуване на заявленията за отпуск от длъжностните лица. При стойност 0 не е необходимо да се спазва реда. При стойност различна от нула програмата оказва контрол при спазване на реда на съгласуване от длъжностните лица.

2. Ново правило за определяне на заместник

Добавена е възможност за описание на правило за заместване в рамките на едно звено по длъжности . Това правило важи за всички звена в организацията.

Добавено е поле "Фл.зв?", което може да има стойност "Д" или "Н". При стойност "Н" потребителят описва длъжност и звено на титуляр и длъжност и звено на заместник. При стойност "Д" потребителят попълва само длъжност на титуляр и длъжност на заместник. Изборът от възможни заместници е само от назначени в звеното на титуляра.

III. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • В справката "Задължения за деклариране", намираща се в модул "Интрастат" са добавени 2 нови полета - праг на стойност и праг на статистическа стойност за съответната година.
  • Служебната бележка за поръчител за БДСК вече се изготвя от "Удостоверение за БДСК".
  • Отстранена грешка при автоматично включване на документи към Интрастат декларация.
  • Отстранена грешка при изчисляване на изпитателен срок.
  • Отстранена грешка при изчисляване на нощен труд в почивен ден.
  • Отстранена е грешка, свързана със сумирано изчисляване на работното време в случай на преназначаване през периода и отсъствие поради временна неработоспособност с часове извънреден труд.