Здравейте!

Този сайт е посветен на системата за фирмено управление ПОЛИКОНТ. От тук може да се научи за нейното предназначение и начин на работа, какви са съставните й части, колко струва и как се поддържа.

ПОЛИКОНТ се актуализира обикновено веднъж месечно. Всяка актуализация е придружена от вестник "ПОЛИКОНТ НОВИНИ", съдържащ информация за последните изменения и новости. Възможно е да се абонирате (безплатно) за вестника и без да сте ни клиенти. За това е необходимо да се регистрирате на сайта и да посочите, че искате да получавате новини.

Ако сте наш клиент и искате да имате достъп до актуализациите трябва да се регистрирате на сайта и да ни се обадите по телефона.

Ако се интересувате от определен термин и искате да разберете дали той се среща в описанието на модулите или в новините можете да използвате функцията "Търсене".

Надяваме се, че материалите, които сме подготвили ще отговорят на всички Ваши въпроси и ще Ви убедят в предимствата на ПОЛИКОНТ, а за тези от Вас, които вече са наши клиенти искаме сайтът да е едно удобно място за допълнителна информация и лесна актуализация.

Приятно разглеждане !

 

 

Вижте и нашите партньори:

Счетоводна кантора "Рекаунт" ЕООД
"Бизнес ден" ЕООД
 
10.09.2024
  • Документи към номенклатури.
  • УП-2 по месеци.
  • Промени, свързани с автоматичното генериране на фактури.
  • Промени, свързани с работа с контролни листа.
  • Промени в WEB-версията на ПОЛИКОНТ.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.

23.08.2024
  • Проследяване на документи в оборотна ведомост за избрани звена с натрупване.
  • Промени при изчисление на счетоводна амортизационна норма.
  • Промяна на печатния образ на годишния амортизационен план.
  • Групово изтриване на документи за отсъствия.
  • Промени при работа с подписите към документите.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.

19.08.2024
  • Нови възможности и промени, свързани със складови документи.
  • Оборотна ведомост за избрани звена за период от каталози с натрупване.
  • Стандарти за опаковане към контрагентите.
  • Промяна при работа с Интрастат декларации.
  • Промяна в печатния образ на потвърждението за поръчка.
  • Експорт на суми за ваучери във формат за EasyPay ("Сити Инвест Груп").
  • Промени при работа с документ от вид 73 "Електр.карта за ваучери за храна".
  • Промени, свързани с причини за отсъствие.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.