ПОЛИКОНТ - 4.719
дата: 16-10-2025

[отпечатай]

I. Mодул "Складове"

1. Тест за отрицателна складова наличност

Създаден е нов общ параметър 250 "Тест за отрицателна складова наличност".

При стойност 0 на параметъра, по време на въвеждане на складови документи от оператора, програмата извежда предупредително съобщение при отрицателна складова наличност на текущата номенклатура. Тя не отхвърля въведените данни и позволява работата да продължи. Автоматично създадените документи не се тестват.

Ако общият параметър има стойност, различна от 0, при въвеждане на складови документи, програмата извежда съобщение за грешка при отрицателна складова наличност на текущата номенклатура. Съответният запис се отхвърля. Тестовете се извършват и за автоматично създадените складови документи за употребени ресурси и произведена продукция, при копиране и преместване на документи, както и при гнериране на салдо.

По време на актуализацията общият параметър получава стойност 0.

Промените са направени по поръчка на "СТС пак холдинг" ООД.

II. Mодули "Платежни документи" и "Банки" 

1. Файлове за плащане от Пощенска банка през СЕБРА

Направена е промяна, като е създадена възможност за изготвяне на файлове с данни за платежни документи и файлове за масово плащане от Пощенска банка за плащане през СЕБРА. Работи се в меню "Платежни документи" / "Дневник" /, избира се  дневника с документи от вид 11, 13 или 17 и от допълнителното меню "ББР, КТБ, Общ.и Пощен.б."

Забележка:

Нашите клиенти, които са столични районни или организации от по-ниска степен разпоредители на бюджетни средства и ще плащат през СЕБРА от Пощенска банка е необходимо да:

  • да попълнят, ако не е попълнен, кода на бюджетен разпоредител в данните за организацията ("Настройки" / "Предприятие" в поле "Код бюдж.разп.");
  • въведат новата банкова сметка  на организацията в списъка с фирмените банкови сметки ("Платежни документи" / "Основни данни" / "Фирма банк.сметки");
  • променят шаблоните (за персонала и за контрагенти) като въведат новата сметка, променят поле "Код операция" на "SP" и попълнят поле "ВП Себра" ("Платежни документи" / "Шаблони банки" / "Контрагенти" или "Персонал");
  • променят шаблоните за персонала, като в поле "Фл.ЕГН" въведат "Н" ("Платежни документи" / "Шаблони банки" / "Персонал");

III. Промени, свързани с въвеждането на еврото

С текущата актуализация са направени промени във формите, справките и печатните образи в модули "Счетоводство", "Складове" и "Поръчки".

IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Отстранена е грешка при изготвяне на печатни образи на документи за краткосрочни командировки (вид 67 и 68), в които не е въведен разходния център.
  • Отстранена е грешка в името на разходния център в справката за краткосрочни командировки по разходни центрове за период.
  • Към тестовете на данните за ЕТЗ е добавен и тест за попълнено ЕГН.
  • Направена е промяна в отпечатването на фиша за проект. След начисленията и удръжките се отпечатва ред със сума за получаване и сума за възстановавяне.