ПОЛИКОНТ - 4.718
дата: 02-10-2025

[отпечатай]

I. Mодул "Поръчки"

1. Нов начин за печат на етикети за кутии и палети

С актуализацията се създава възможност за отпечатване на етикети за кутии и за палети, които попадат в диапазон от номера, зададени от потребителя.

Работи се във формата с външните поръчки. От допълнителното меню на подформата с позициите към поръчките се избира "Печат етикети за кутии" или "Печат етикети за палети" / "Печат за диапазон".

В диалогова форма потребителят може да зададе начален и краен номер, брой номенклатури в кутия и брой кутии в палет. Последното поле се попълва само при печата на етикетите за кутии.

При изобразяване на диалоговата форма, програмата попълва стойности по подразбиране в съответните полета, като използва разходните норми на съответните опаковки от технологията на номенклатурата, както и стойността на поръчаното количество в позицията от външната поръчка. Потребителят може да редактира данните в полетата, а след това да отпечата етикетите.

Промените са направени по поръчка на "СТС Пак Холдинг" АД - гр. Габрово.

II. Mодул "Кадри"

1. Допълнение на документи за краткосрочна командировка

В документите за краткосрочна командировка (от вид 67 и 68 ) е добавена възможност за въвеждане (или избиране от списъка с разходните центрове) на номер разходен център. Наименованието на разходния център се попълва автоматично. Попълавнето на полето не е задължително. При влязъл в сила документ не може да се променя номерът на разходния център.

Забележка: Добавено е преписването на номера на разходния център при копиране на документи от вид 67 и 68 за текущ служител и при копирането на документа на други служители.

2. Отпечатване на заповеди за краткосрочна командировка по разходен център

Добавена е възможност за отпечатване на заповеди за краткосрочна командировка по разходни центрове.

Работи се в меню "Личен състав" / "Документи автоматично" / "Печат зап.кратк.ком.РЦ".  Въвежда се период, от дата до дата във формат ДД.ММ.ГГГГ, и се избира номерът на разходния център. В списъка с документите за печат се включват всички командировки, за които датата на документа попада в избрания диапазон. Печатните образи на заповедите за краткосрочна командировка могат да се изготвят общо или отделно.

Промените са направени по поръчка на "Пи Ви Консулт" ООД - гр. София.

III. Mодул "Работна заплата"

1. Справка за краткосрочни командировки по разходни центрове

В ПОЛИКОНТ е добавена справка за краткосрочните командировки, които са извършени през текущия каталог.

Справката може да се изготви от меню "Справки" / "Кратк. командировки по РЦ".

Справката се изготвя за текущия каталог и съдържа информация за всички работещи, които имат документи за краткосрочна командировка (от вид 67 и 68). Съдържа данни за персоналния номер и трите имена на служителя; звеното и длъжността му (към началото или края на каталога в зависимост от стойността на общ параметър 70); номера и наименованието на РЦ, свързан с командировката; дните в командировка; размера на командировъчните средства; отработените часове в командировка (изчислени от графика на служителя в персоналния му календар).

IV. Mодул "Платежни документи"

1. Файлове за плащане през ING bank с формат MT100

Добавена е възможност за изготвяне на файлове с данни за платежни документи от ING bank с формат МТ100. Може да се изготвят файлове с платежни документи от вид 11 (Платежно нареждане бюджет), 13 (Платежно нареждане - кредит) и 17 (Платежно нареждане перс. – кредит). При изготвяне на файловете съществуват следните особености: Избраните платежни документи трябва да бъдат само в една БГ парична единица. Сумите в документите трябва да са по-големи от нула. Файловете могат да се изготвят от бутон "Ing bank 2" на допълнителното меню на форма „Дневник-1“ или „Дневник-2“ на модул „Документи“ и от меню „Пл. документи“ на модул „Работна заплата“.

Възможността е създадена по поръчка на Ново Нордиск Фарма ЕАД.

V. Промени, свързани с въвеждането на еврото

С текущата актуализация са направени промени във формите, справките и печатните образи в модули "Счетоводство", "Дълготрайни активи" и "Интрастат".

VI. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Създадена е нова възможност за зареждане на данни за отработени часове по разходни центрове. Тя се стартира от "Работна заплата" / "Справки" / "Експорт/Импорт" / "Импорт - отраб.часове РЦ". Начинът на работа е аналогичен на съществуващия в програмата. При зареждането обаче не се актуализира основният разходен център на служителите, като се използва съответния център с най-много отработени часове. Данните за всички центрове се зареждат в списъка с отработените часове от служителите за избрания период.
  • Добавени са 3 нови длъжностни наименования в Националната класификация на професиите и длъжностите - 2011, които са утвърдени със Заповед РД-01-272 на Министъра на труда и социалната политика.