ПОЛИКОНТ - 3.302
дата: 04-08-2006

[отпечатай]

I. Модул „Работна заплата“

1. Сл. бележка „Потвърждение на Работодателя“ за Булбанк

Добавено е отпечатване на новата банкова сметка на лицето след 01.06.2006 г.

2. Сл. бележки за банка Биохим

Добавено е отпечатване на кода на банковия клон и на банковата сметка на лицето след 01.07.2006 г.

IІ. Модул „Дълготрайни активи“

1. Категории ДА

В меню Основни данни / Категории е добавена възможност за въвеждане на групите ДА по категории за всяка година. Въвеждането се извършва на два етапа. Първо се въвежда годината и по желание в коментара се попълва основанието, въз основа на което се прави разделянето. Във втората подформа се въвежда номерът на категорията и номерата на групите.

2. Справка по категории ДА

От меню Справки / По категории може да се изготви справка по категории, която съдържа информация за годишния размер на данъчно признатите разходите за амортизации, за амортизируемата стойност, за данъчно признатия размер на разходите за амортизации и данъчната балансова стойност.

IІI. Модул „Маркетинг“

1. Комплекти и заявки

В тази версия се въвеждат два нови информационни обекта: заявки и комплекти. Чрез тях се усъвършенства процеса на описание и проследяване на продажбите на продукти.

Комплектите са групи от продукти, които се закупуват от даден клиент едновременно. Те се описват с номер, версия, редакция, номер и дата на фактура за продажба, номер и дата на фактура за абонамент, крайна дата на абонамента, данни за ключ и коментар.

Заявките са документи, които отразяват желанията на клиентите за закупуване и/или промяна на вече закупени комплекти от продукти. Ако по време на създаването на заявката не се посочи комплект, то на нейна база ще се създаде нов комплект, в противен случай ще се извърши промяна в данните, описващи цитирания комплект.

Програмата очаква следната последователност на работа: въвеждане на заявка, изготвяне на (проформа) фактура, отразяване на постъпило плащане и изготвяне на комплект и ключ. След изготвянето на проформа или фактура основните данни в заявката се блокират, а след изготвянето на ключ се забраняват всички промени.

Работата със заявките и комплектите за даден контрагент става от допълнителното меню към форма “Контрагенти“. Създадени са и две форми „Заявки“ и „Комплекти“ към основно меню „Маркетинг“, които съдържат всички заявки и комплекти. Те могат да се използват като база за създаване на различни справки с помощта на инструмент „Шаблони“.

Подобрения и отстранени грешки

  • В Декларация № 6 в сумите за ДОД е добавен авансовият размер на данъка на работещите без осигурителни вноски.

  • От 01.08.2006 г. от печатните образи на документи „трудов договор“ / вид 11 / и „допълнително споразумение“ / вид 12 / отпада текстът за данъчен номер.