ПОЛИКОНТ - 4.474
дата: 12-11-2013

[отпечатай]

I. За всички модули

1. Промяна в работата с инструмент „Търсене“

Досега търсенето на желаните редове се извършваше с последователно преглеждане на записите от съответната таблица. При големи обеми от данни – над 20000 записа това става твърде бавно. От тази актуализация инструментът по подразбиране ще филтрира записите от таблицата и ще показва само тези от тях, които отговарят на посоченото условие. Във формата за търсене е добавен бутон, с който можете да превключвате поведението на инструмента в режими „Филтър“ или „Търсене“. Когато бутонът е натиснат (по подразбиране) в заглавието на формата се записва „Филтър“, а когато е в горно положение в заглавието на формата се записва „Търсене“ и програмата работи по стария начин.

Ако сме в режим на „Филтър“ и има записи, които отговарят на условието, при излизане от инструмента формата ще запазва приложения филтър и това ще се напомня с натиснат бутон „Филтър“ в навигационната лента. Ако няма записи, които отговарят на условието при излизане от инструмента, програмата ще премахва автоматично приложения филтър.

II. Модул „Нормена заработка“

1. Справка за нормена заработка и дни в отсъствие

Създадена е нова справка, която съдържа информация за стойността на нормената заработка, присъствените дни и дните в отсъствие на служителите.

Справката се изготвя от модул „Работна заплата“ / „Норма“ / „Производство“ / „Заработка и дни за период“. Потребителят задава в диалогова форма началната и крайната дата на периода, за който иска да се изготви справката. Двете дати могат да са от различни периоди. Преди изготвяне на справката програмата изчислява заплатите до каталога, в който попада крайната дата.

Справката се изготвя в табличен вид и съдържа следните колони: пореден номер на персонал, персонален номер, име, презиме и фамилия, заработка, увеличение за нощен труд, обща заработка, дни в платен отпуск, дни в неплатен отпуск, дни в болнични, дни в отглеждане на дете и дни в отсъствие след прекратено правоотношение.

Поредният номер на персонала се взема от най-късния каталог от зададения период, в който съответният служител присъства. Заработката се изчислява като сума от индивидуалната заработка за датите, попадащи в зададения период, включително за началната и крайната дата. За индивидуална заработка се счита заработката с разценка и тази от участие в бригади с директно разпределяне. Увеличението за нощен труд се изчислява в зависимост от стойността на общ параметър 88. Всички дни в справката се броят по персоналните календари на служителите, като се вземат предвид само работните дни.

Забележка: Справката е създадена по поръчка на „Хамбергер“ ЕООД.

III. Модул „Кадри“

1. Задаване на копия за печат на документи

Във формата за задаване на настройки към документи „Настройки“ / „Префикси докум.“ е добавена нова колона „Копия печат“. По подразбиране стойността в колоната за всички документи е 1. Ако желаете отпечатването на някои видове документи в повече от едно копие е необходимо да промените стойността в полето. При избиране на печат на документи (индивидуално или групово за дата) програмата автоматично ще подготви още при прегледа зададения от Вас брой копия на документа.

2. Промяна в печатни образи

С цел използване на по-малко хартия са променени печатните образи на заповедите и индивидуалните графици за отпуск. Документи се отпечатват по два на една страница в общия случай.

IV. Модул „Поръчки“

1. Работа с маршрутни карти от текущата и предходната година

В меню „Заработка“ / „Маршрутни карти“ са добавени две нови позиции - „Текуща година“ и „Предходна година“.

Ако изберете „Текуща година“ ще може да работите с всички маршрутни карти, които са:

  • записани

  • започнали през текущата година

  • започнали преди текущата година и още не са приключени

  • приключили през текущата година

Ако изберете „Предходна година“ ще може да работите с всички маршрутни карти, които са:

  • започнали през предходната година

  • приключили през предходната година

V. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Подобрени са тестовете при въвеждане на часове във фирмените и индивидуални графици.

  • Отстранена е грешка от предишната актуализация при експорт на дневниците за ДДС.

  • Възстановена е възможността за запис и зареждане на конфигурационни файлове в екрана на инструмента за експорт.

  • Отстранени са някои проблеми при работа с имена на файлове на кирилица.

  • Променена е подсистемата за предварителен преглед и отпечатване под Windows (без отпечатването в текстови режим на матричен принтер).

  • Добавена е възможност за отпечатване лого на организацията на документите за краткосрочна и дългосрочна командировка.