ПОЛИКОНТ - 4.493
дата: 08-10-2014

[отпечатай]

I. Модул "Фактури"

1. Нови полета в протоколите за касова отчетност

Във формите за въвеждане на протоколи към кредитни известия са добавени полета "Намаляване на дължимото",  "Процент ДДС", "N осн. ДДС" и "Основание за ДДС".

Във формите за въвеждане на протоколи за изискуемия данък и протоколи за данъчния кредит са добавени полета "N осн. ДДС" и "Основание за ДДС".

С добавянето на полетата се покриват следните ситуации:

  • Въвеждане на протоколи към документи, които са създадени преди започване на работа с ПОЛИКОНТ;
  • Създаване на протоколи към документи, в които данъчната основа е различна от стойността на номенклатурите;
  • Осчетоводяване на протоколите със заложените в ПОЛИКОНТ механизми.
2. Разрешаване на промяна на поле "Складово количество" в известия

С тази актуализация се разрешава на операторите да променят стойността в поле "Складово количество" при създаване на дебитни и кредитни известия към складови фактури.

3. Автоматично контиране на протоколи за касова отчетност

Създадена е възможност за автоматично контиране на протоколи по касова отчетност.

Последователността на работа е следната:

  • Създаване на типови операции в модул "Счетоводство" / "Счетоводни операции" / "Типови операции", които ще се използват за контиране на протоколите;
  • Конфигурация на типовите операции в модул "Счетоводство" / "Счетоводни операции" / Интерфейс ФАКТУРИ" / "Конфигуриране".
  • Свързване на протоколите с типова операция;
  • Автоматично контиране.
  • От допълнителното меню на формите за работа с протоколите по касова отчетност трябва да посочите "Контиране". Във формата за контиране изберете желаната типова операция. За да контирате текущия протокол е необходимо отново от допълнителното меню да изберете "Контиране". Програмата ще използва посочената от Вас типова операция и въведената информация за протокола и ще го контира в избраната папка.

    II. Модул "Счетоводство"

    1. Автоматично контиране на протоколи по касова отчетност

    Последователността на работа е следната:

  • Създаване на типови операции в  "Счетоводни операции" / "Типови операции", които ще се използват за контиране на протоколите;
  • Конфигурация на типовите операции в "Счетоводни операции" / Интерфейс ФАКТУРИ" / "Конфигуриране". От възможните начини може да използвате: 0 - обща стойност, 1 - стойност на всичко номенклатури, 3 - ДДС;
  • Свързване на протоколите с типови операции в "Счетоводни операции" / "Интерфейс ФАКТУРИ" / "Контиране на прих.факт.и прот.";
  • Автоматично контиране на избран протокол или на всички документи за период от време.
  • Във формата за автоматично контиране на приходни документи освен фактурите и известията вече се изобразяват и създадените протоколи по касова отчетност. Те се контират по същия начин като останалите приходни документи. Програмата ще използва посочените от Вас типови операции и въведената информация за протоколите и ще ги контира в избраната папка.

    III. Модул "Работна заплата"

    1. Нова форма за работа с досиета и документи на персонала

    Формата се извиква от "Личен състав" / "Досиета и документи". Тя има три подформи: списък с персонала, досиета и документите. Тази форма ще е удобна на потребителите, които работят с по-голяма разрешаваща способност на екрана. С досиетата и документите на служителите се работи по познатия за потребителите начин.

    IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Добавена е нова група дълготрайни активи № 51 "Прилежащи към сгради и съоръжения земи".
  • Направена е промяна в начина на изготвяне на статистически справки за отработените и неотработените часове по групи разходни центрове и за броя на работещите по възраст. Те вече се изготвят по класификация 1 на персонала.
  • Улеснено е добавянето на длъжностни лица към контрагент, в случаите когато не е необходимо да се посочва длъжност.
  • Вече не е задължително въвеждането на данни в полето за семейно положение във формата с досиетата на персонала. То се попълва автоматично с празна стойност.