РАБОТНА ЗАПЛАТА

При аутсорсване на услугите, свързани с работната заплата, се предлагат следните услуги:

  • Въвеждане на информация, необходима за генериране на трудово-правните документи за назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала - лични данни, данни за семейство, данни за основно възнаграждение и различни доплащания, социално осигуряване, IBAN на обработваното лице, електронна поща, служебна бележка от предходен работодател и други лични документи;
  • Подаване на уведомления по чл. 62 за новоназначени служители в законоустановения срок;
  • Въвеждане на графици при работа на сумирано работно време и работа на смени;
  • Обработка на отсъствия – платен отпуск, неплатен отпуск, болнични, самоотлъчки (неявяване на работа);
  • Обработка на извънреден труд, нощен труд и неотработени часове;
  • Генериране на авансови ведомости;
  • Обработка на начисленията за месеца (базово възнаграждение, бонусни схеми, извънреден труд, ваучери, карти за градски транспорт и др.);
  • Обработка на удръжки за месеца (заеми, запори, задължения, лични застраховки и др.);
  • Генериране на фишове и ведомости, отпечатване и предаване на Възложителя;
  • Като допълнителна екстра – фишовете могат да бъдат изпращани по електронна поща лично до съответните адресати, защитени с парола;
  • Проверки (засичане на рекапитулация и декларации);
  • Генериране платежни за осигуровки и файлове за масово плащане;
  • Подаване на декларация 1 и 6 с данни за осигурените лица и внесените осигуровки в законоустановения срок;
  • Подаване на описи на болнични листове;
  • Обработка на граждански договори, сметки за изплатени суми, приемо-предавателни протоколи, служебни бележки за изплатени суми, годишна декларация по чл. 73 за изплатените суми по граждански договор;
  • Подаване на статистически справки към НСИ в изискуемите срокове;
  • Издаване на служебни бележки при поискване;
  • Документи за пенсиониране (УП);
  • Генериране и отпечатване на ведомостта и необходимите справки и рекапитулации за осчетоводяване;
  • Годишно изравняване на ДОД;
  • Предаване за съхранение на хартиените ведомости и рекапитулации;
  • Документално представяне и защита при ревизии от НАП и НОИ;

Аутсорсинг на дейността по изчисляване на работните заплати и наличие на специалист по управление на човешките ресурси е един от успешните бизнес модели в световната практика. Данните, свързани с администрация на персонала се въвеждат от клиента, а изчисляването на работните заплати се извършва от външната компания.

Модулът за self-service (самообслужване) на служителите е част от най-новите тенденции в софтуерите за управление на човешките ресурси. Хартиеният оборот е сведен до минимум, служителите ви имат достъп до личните си трудово-правните си досиета. Освободеният времеви ресурс се насочва към по-качествен подбор, повишаване на квалификацията.